Między widowiskiem a wiecem wyborczym. O popkulturyzacji kampanii wyborczych w Polsce na wybranych przykładach
Between spectacle and election rally. On the pop-culture of election campaigns in Poland based on selected examples
DOI:
https://doi.org/10.24917/20813333.35.10Keywords:
popkultura, wiec wyborczy, show, kampanie wyborcze, election rally, election campaignsAbstract
Downloads
Published
2025-12-24
Issue
Section
Political and Party Systems
License
Redakcja przyjmuje do druku teksty oryginalne, wcześniej niepublikowane. Treść czasopisma jest dostępna na licencji Creative Commons (CC-BY-NC-ND 3.0 PL)
Licencja ta zezwala na wykorzystanie materiałów opublikowanych w czasopiśmie w celach niekomercyjnych np. komentarza, krytyki, informacji, archiwizacji, nauczania lub prowadzenia badań, z poszanowaniem aktualnie obowiązującego prawa autorskiego (ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z poźn. zm.). Zgodnie z wymogami licencji, konieczne jest dokładne podanie źródła cytowania lub parafrazowania oraz zachowanie tekstu w oryginalnej postaci (zakaz tworzenia utworów zależnych).