Shaping civic attitudes and the directions of changes in education in the Third Polish Republic
Abstract
The main purpose of the article is to present new forms of shaping civic and social competences in Polish education. Showing the positive impact of introducing policy elements to school life, at every stage of child development. Forming a civil society without stereotypes and negative associations with politics. The article is also an attempt to reckon with what has been achieved in this respect after 1989.Downloads
Issue
Section
Scientific paper
License
Redakcja przyjmuje do druku teksty oryginalne, wcześniej niepublikowane. Treść czasopisma jest dostępna na licencji Creative Commons (CC-BY-NC-ND 3.0 PL)
Licencja ta zezwala na wykorzystanie materiałów opublikowanych w czasopiśmie w celach niekomercyjnych np. komentarza, krytyki, informacji, archiwizacji, nauczania lub prowadzenia badań, z poszanowaniem aktualnie obowiązującego prawa autorskiego (ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z poźn. zm.). Zgodnie z wymogami licencji, konieczne jest dokładne podanie źródła cytowania lub parafrazowania oraz zachowanie tekstu w oryginalnej postaci (zakaz tworzenia utworów zależnych).